Sayfalar

20 Nisan 2013 Cumartesi

ANKAMALL- Vosvoslar

Geçen hafta erkek arkadaşımla birlikte Ankamalldeki vosvosları görmeye gittik. Çok güzellerdi. Ben küçüklüğümden beri vosvoslara tostos derim böyle demeye devam etcem :)

Tostoslar gerçekten çok güzeldi. Hele bir pembesi vardı ki :)





Pembeye bayıldım kesinlikle benim olmalı dedim :) Sizce de öyle değil mi? 

Üzerine de bir sinema keyfi yaptık. Daha önce hiç IMAX de film izlememiştim. Tam 3D değilmiş. Sadece perde farklı ama gerçekten güzel aksiyon filmleri için mükemmel. Filmin adı Oblivion. Fena bir film değildi. Ancak filmi beklerken Hızlı ve Öfkeli 'nin fragmanını gösterdiler. İnanılmazdı. Kesinlikle IMAXde izlenir :)

Yazıyı giydiklerimi göstermek için yazacaktım ancak yakından resim yok :S O yüzden yaptıklarımızı anlatıyım dedim :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder