Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

Modaya adım atıyorum :)

Moda benim için her zaman çok ama çok önemli olmuştur. Modadan kastım benim modam :) Giydiklerime kendimi yansıtmayı çok severim. İlk yazım bu olsun istedim çünkü ben nasıl giyinmeyi severim ne tür kıyafetlerin kızıyım bilin istedim :)

Ben tam bir stiletto aşığıyım. Bayılırım stilettolara ve çok zarif durduğunu düşünürüm. Dizin hemen altında biten etekler, danteller, bebe yaka bluzler benim vazgeçilmezlerim. Hepsini giyiyormuyum hayır :) Boyum çok uzun olmadığı için ve günlük hayatımda topuklu tercih etmediğim için maalesef diz altında biten geniş etekleri giyemiyorum:( Anlaşılacağı üzere romantik tarza bayılırım. Ama bu değildir ki diğer tarzları giymiyorum. Günlük tarzım spor bir tarz sayılabilir ama tam değil :) 

Tüm tarzlara bir şekilde uyum sağlıyorum ancak hiç bir zaman kokoş olmayı beceremedim :) Kocaman takılarla filan beni görmeniz imkansız:) 

Tarzım bu şekilde gelin hem beraber modayı takip edelim hem de ergenlik dolabımdan hep birlikte kurtulalım:) Bu zamanda ben nasıl giyiniyorum bir bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder